[vc_row][vc_column][vc_column_text]Якщо ви поставили собі за мету скинути кілька зайвих кілограмів, то останні дані від американських авторитетів в області науки будуть Вам до душі. Масштабне дослідження вчених з Університету штату Вашингтон чітко свідчить: вживання вина є дієвим механізмом у справі втрати ваги. Однак є важлива умова: фішка спрацює, якщо ви будете дотримуватися чітко вивіреної дози – максимум два келихи в день, випивати які слід саме ввечері, під час або після вечері.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”3672″ img_size=”large” alignment=”center” onclick=”zoom”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Логіка дії така: вино містить ресвератрол, вид поліфенолів, природний фітоалексин, який перетворює «білий жир» в «бежевий жир», що робить його більш легким для спалювання. Крім того, до властивостей ресвератролу відносять протипухлинну, протизапальну, кардіопротекторну і зниження рівня цукру в крові.
«Поліфеноли в плодах, в тому числі ресвератрол, підсилює експресію генів, що викликає збільшення окислення жирів, тому організм не відчуває перевантажень», – пояснює один з авторів дослідження професор Мін Ду і додає, що поліфеноли конвертують білий жир в бежевий, який допомагає спалювати ліпіди і тримати масу тіла в балансі – запобігаючи ожиріння і метаболічні порушення».
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Однак, незважаючи на те, що вино містить природні поліфеноли, ви відчуєте набагато більш потужний ефект при попаданні цих же речовин з фруктів. Справа в тому, що «багато корисних поліфенолів нерозчинні і фільтруються в процесі виробництва вина», – пояснює Мін Ду. Тим часом, ми знаємо рішення: можна пити вино і використовувати фрукти в якості закуски :)[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”3674″ img_size=”large” alignment=”center” onclick=”zoom”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Червоне вино може супроводжувати розкішну вечерю або скрасити вечір після важкого дня. Багато хто впевнений у тому, що його вживання, як і будь-якого іншого алкогольного напою, шкодить організму. Інші навпаки, віддають перевагу саме червоному вину, вважаючи його універсальними ліками від усіх хвороб. І якщо вино залишилося все таким же п’янким і піднімаючим настрій, то думка про його дію на організм людини була неодноразово переглянута.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Сучасні дослідження свідчать, що регулярне вживання вина в розумних дозах добре впливає на здоров’я. При цьому саме червоний його різновид найбільш корисний, трохи меншими позитивними якостями володіє рожеве, а біле майже не представляє інтересу з точки зору здоров’я.
Пропонуємо розглянути 10 причин побалувати себе келихом червоного вина.
1. Червоне вино є важливим джерелом антиоксидантів, які збільшують рівень ліпопротеїдів високої щільності, і тим самим допомагає виводити токсини краще, ніж біле. Зменшується ймовірність проблем з серцем і тромбозу судин.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”3676″ img_size=”large” alignment=”center” onclick=”zoom”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]2. Крім того, червоне вино уповільнює зростання ракових клітин і навіть запобігає розвитку раку порожнини рота.
3. Вживання вина в помірних кількостях знижує ризик розвитку остеопорозу (системне захворювання скелета, яке характеризується зменшенням маси кістки в одиниці об’єму та порушенням мікроархітектури кісткової тканини, що призводить до підвищення крихкості кісток та високого ризику їх переломів.)
4. Ресвератрол є ключовим інгредієнтом, що містяться в шкірці червоного винограду, який, як відомо, захищає кровоносні судини і усуває тромби. Крім того цю чудодійну речовину називають еліксиром молодості, так як вино допомагає боротися зі зморшками і уповільнює процес старіння організму.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”3677″ img_size=”full” alignment=”center” onclick=”zoom”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]5. До складу червоного вина входять мікро- і макроелементи: калій, натрій, кальцій, магній, залізо, цинк, селен, мідь, хром, рубідій. Завдяки такому «букету» червоне вино має сприятливу дію на серцево-судинну систему, магній і калій зміцнюють серцевий м’яз.
6. Червоне вино відрізняється високим вмістом поліфенолів, які борються зі шкідливими бактеріями в організмі, захищаючи його таким чином від багатьох хвороб.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]7. Не менш позитивно діє вино і на склад крові: збільшує число еритроцитів, підвищує рівень гемоглобіну (знижує ризик розвитку анемії), виводить радіонукліди і зменшує густоту крові.
8. Вживання червоного вина надає стимулюючу дію на травний тракт: підвищує апетит, посилює секрецію залоз, сприяє підтримці нормального рівня кислотності в шлунку, підсилює вироблення жовчі.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”3679″ img_size=”large” alignment=”center” onclick=”zoom”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]9. Користь червоного вина полягає і в його тонізуючому та антистресовому впливу на організм. При вживанні цього напою відбувається стимуляція роботи ендокринних залоз, посилюється метаболізм, підвищується імунітет, покращується сон.
10. Невелика кількість розведеного гарячого вина зі спеціями корисна при лікуванні захворювань бронхо-легеневої системи, таких як пневмонія, бронхіт.
Запрошуємо насолодитися вишуканим смаком страв, приготованих на мангалі у супроводі келиха червоного вина в чарівній атмосфері ресторану “Villa Park”.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Мангал- та тандир-меню від ресторану “Villa Park”
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]











